Toegang tot al onze analyses en koopstips? Word abonnee
AEX
AMX
BEL20
NAS100
US30
Bekijk realtime koersen

Geen compensatie voor particuliere klant Vodafone na storing

Geen compensatie voor particuliere klant Vodafone na storing
26 okt 2021 om 09:15

AMSTERDAM (ANP) – Particuliere klanten van Vodafone hoeven niet te rekenen op compensatie voor de storing maandagmiddag bij het telecombedrijf. Het concern volgt de wettelijke regelingen voor genoegdoening na storingen. Die schrijven voor dat klanten pas na een storing van meer dan twaalf uur recht hebben op een vergoeding.

De storing van maandag duurde alles bij elkaar zo’n drie uur. De oorzaak was een verbindingsprobleem tussen twee datacenters, meldde Vodafone.

Het was de derde keer in twee weken dat klanten van Vodafone problemen hadden met bellen of berichten versturen. Volgens het telecombedrijf stonden die op zichzelf en ontstonden ze op andere locaties door andere oorzaken.


Match My View
Vind snel en gemakkelijk een beursproduct dat past bij uw strategie.
Profiteer van koersstijgingen of juist koersdalingen met onze handige selectietool. Selecteer een aandeel:

Wil je direct op de hoogte zijn van het laatste beursnieuws?

Schrijf je nu in voor onze gratis nieuwsbrief en mis niks!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.