CM.com lanceert spraakassistent

CM.com introduceert vandaag zijn spraakassistent AI Voice Agent in Nederland, als uitbreiding van zijn bestaande platform voor zogeheten Agentic AI-diensten HALO. Dat maakte het techbedrijf uit Breda donderdag voorbeurs bekend.
Met de automatische spraakdienst kunnen bedrijven klantvragen “op natuurlijke wijze” afhandelen op elk uur van de dag, zonder wachtrijen of keuzemenu’s, claimt CM.com.
De AI Voice Agent kan veelgestelde vragen in klantenservicecentra geheel zelfstandig afhandelen, zoals het opvragen van een factuur of de aanpassing van een adres. Als de spraakassistent er zelf niet uit komt, wordt automatisch doorgeschakeld naar een mens.
Klanten kunnen een nummer bellen en krijgen van de stemassistent direct een helder antwoord op hun gerichte vraag, lichtte CEO Jeroen van Glabbeek van CM.com toe. “Stel je zoekt als burger informatie bij een gemeente, dan hoef je niet meer een website uit te pluizen.”
AI Voice Agent biedt snellere dienstverlening, lagere kosten en meer ruimte voor menselijke medewerkers om zich te richten op complexe of emotioneel beladen gesprekken, aldus CM.com.

Match My View
Vind snel en gemakkelijk een beursproduct dat past bij uw strategie.
Profiteer van
koersstijgingen of juist koersdalingen met onze handige selectietool. Selecteer een aandeel: