--- ---

Update: KPN wil deel van zijn merken onder KPN-vlag hebben

Redactie De Aandeelhouder - donderdag, 10 januari 2019

Merknamen Ortel en Simyo blijven bestaan.

 KPN is van plan om op termijn een aantal merken onder te brengen onder de KPN-vlag. Dit meldde het Nederlandse telecomconcern donderdag voorbeurs.

KPN wil op termijn met merken als Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom verder onder de vlag van het KPN-merk. "KPN-merken als Ortel, Simyo en Argeweb blijven zelfstandige merken", zei een woordvoerder van KPN.

"Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”, zegt Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN.

De eigenschappen van deze merken zullen in de loop van 2019 en 2020 aangevuld worden in het KPN-merk, kondigde KPN aan. "Voor klanten van deze merken verandert er niets", zei KPN.

Het aandeel KPN noteerde donderdag op een rood Damrak 0,4 procent hoger op 2,50 euro.

Update: om extra informatie toe te voegen.

Geef een reactie